Over Ingmar

Ingmar de Lange is innovatief merkstrateeg. Hij loopt voor op merkbouwen in het digitale tijdperk. Met eigenzinnige inzichten en aanstekelijke energie maakt hij merken sterker, succesvoller en sympathieker. 

4P’s

Ingmar helpt merken met 4P’s: Purpose, Positionering, Propositie en Promotie. Hiermee heeft hij meer dan 20 jaar ervaring.

100 merken

In die tijd werkte hij voor zo’n 100 merken, van bekende A-merken en B2B-organisaties tot goede doelen en start-ups.

Mountview

In 2003 richtte hij Mountview op, een bureau voor merkstrategie. Ook was hij managing-partner bij Beyond The Line / WPP, een bureau voor innovatieve merkconcepten en hoofd-marketing/MT-lid bij Hyves (interim). 

Frislicht

Ingmar spreekt en publiceert frequent, onder andere op z’n weblog Frislicht.

Spreker

Hij doceert op veel marketingopleidingen, zoals EURIB, Beeckestijn, NIMA, SRM, VEA, UvA en Nyenrode